Tuesday, July 31, 2018

subject kegemaran saya


Mata pelajaran kegemaran

Pelajaran kegemaran saya adalah matematik . Saya menyukai mata pelajaran matematik sejak kecil lagi . saya pilih mata pelajaran ini kerana subjek ini mudah difahami caranya .

Waktu saya 11 tahun saya memasuki sekolah ini iaitu ASIQS dan saya dapat berkenalan dengan banyak cikgu cikgu baharu. Salah satunya Kak Fai. Kak Fai adalah salah satu guru yang baharu masuk di ASIQS unutuk mengajar mata pelajaran matematik.

Pada mulanya saya ingatkan kak Fai ini adalah seorang guru yang garang. Sebernanya tidak kak Fai hanya marah jika murid- muridnya  tidak berhormat dengan kak Kak Fai. Jadi kami berusaha untuk mengubah diri tetapi bukan hanya dalam mata pelajaran matematik tetapi untuk semua mata pelajaran.

No comments:

Post a Comment

KEKE CHALLENGE

  V ideo  k eke challenge:    keke challenge   adalah satu tarian menari sambil kereta berjalan Asal usul keke challenge : Orang...